Acer garancia
Vettem tavaly egy USB-s Acer bluetooth csatolót. Pár hónap után meghalt. Acer állítólag nem volt megelégedve a magyarországi szervizek munkájának a minőségével, ezért központosítottan Brno-ban végzi a javíttatásokat. Ehhez a UPS veszi fel a cuccot és szállítja Brno-ba, értéktől és tartalomtól függetlenül. Na most el lehet képzelni, hogy mennyire gazdaságos egy 1 cm x 4 cm-es eszközt ilyen módon szállíttatni.
Na nekem mindegy, nem az én pénzem, csinálják ha ez jó nekik. Február 19-én telefonon jeleztem feléjük, másnap már el is vitték a kütyüt. Március 30-án sikerült értesíteniük, hogy "készülék javítása sajnos nem lehetséges vagy gazdaságtalan". Már a UPS-es feladáskor bukott rajta az Acer. Meg is reklamáltam az Acer szerviznél, hogy hát ha nem jó, akkor cserélje ki. Erre a válasz csak ennyi volt:
"Nem látok problémát a készülék vételáranak a visszajutatásában.Fog tőlünk
kapni egy szerviztájékoztató levelet, ennek alapján az eladó köteles Önnek
megtéríteni a vételárat."
NE VEGYETEK OLCSÓ ACER CUCCOKAT!!!
Megjegyzések